Forex Handel I India Er Ulovlig Motion


Market Data. All markedsdata båret av BBC News er levert av Dataene er for din generelle informasjon og har kun veiledende status Hverken BBC eller Digital Look aksepterer noe ansvar for dens nøyaktighet eller for enhver bruk som det kan bli satt Alle aksjekurser og markedsindeksene forsinket i minst 15 minutter 52 uker høye og lave verdier er beregnet ut fra nær prisdata Klikk her for vilkår og betingelser. Topphistorier. Funksjoner Analyse. Tirsdag s ødeleggende angrep i Brussel viser IS s europeiske nettverk er fortsatt stort, til tross for et år med intensiv innsats av sikkerhetsstyrker for å lukke den ned. Den fireårige gutten som har blitt sentrum for en kontrovers mellom India og Pakistan - og mellom sin far og mor. Corporate Japan utforsker en revolusjon av sin belønning og kompensasjonssystem som tradisjonelt fordeler bare eldre ansatte. Vil du kjøre i 13 timer for å lade telefonen. Hva er en Plassering. En plassering er salg av verdipapirer til et lite antall private investo rs som er unntatt fra registrering hos Securities and Exchange Commission i henhold til regel D, som er faste annuiteter Dette unntaket gjør en plassering en billigere måte for et selskap å skaffe kapital i forhold til et offentlig tilbud. Et formelt prospekt er ikke nødvendig for en privat plassering og Deltakerne i en privat plassering er vanligvis store, sofistikerte investorer som investeringsbanker, investeringsfond og forsikringsselskaper. BREAKING DOWN Plassering. En plassering kan også bli kalt en privat plassering eller uregistrert tilbud. Disse verdipapirtilbudene er unntatt fra å være registrert av SEC fordi de ikke tilbys til allmennheten De blir i stedet tilbudt en liten gruppe investorer, vanligvis kunnskapsrike, individuelle investorer med dype lommer og institusjoner som investeringsfond og banker. Regel D. Selv om private plasseringer ikke er underlagt samme lover og forskrifter for offentlige tilbud, de må overholde regel D, et sett av SEC-regler som gjelder for verdipapirer som selges i uregistrerte tilbud De tre SEC-reglerne som plasseringer må følge, er regler 504, 505 og 506 Regel 504 sier at visse utstedere kan tilby og selge opptil 1 million verdipapirer i en 12-måneders periode, og Disse verdipapirene kan tilbys til enhver type investor. Denne aksjen kan fritt omsettes. Under regel 505 er det tillatt for bedrifter å selge opptil 5 millioner på lager i løpet av en 12 måneders periode til et ubegrenset antall investorer, forutsatt at ikke mer enn 35 av dem er ikke-akkreditert. Ikke-akkreditert investorer må gis visse opplysninger, inkludert regnskap. Hvis salg kun gjøres til akkrediterte investorer, har utstederen skjønn over hvilken informasjon som skal offentliggjøres til investorene. Hvis begge akkreditert og ikke-akkreditert investorer deltar i tilbudet, må informasjonen til akkrediterte investorer også gis til ikke-akkrediterte investorer. Rule 506 sier at et selskap kan selge ubegrenset verdipapir til et ubegrenset antall investorer, forutsatt at ikke mer enn 35 av dem ikke er akkreditert, så lenge de ikke-akkrediterte investorer som deltar i tilbudet, er sofistikerte investorer. Dette betyr at de må ha kunnskap og erfaring for å evaluere investeringen Verdipapirer som selges i henhold til reglene 505 og 506, kan ikke omsettes fritt. Mens mange plasseringer gir verdifulle muligheter til de investorer som har mulighet til å delta, er det grunner til å være forsiktige. SEC-regler er ment å beskytte investorer og sørge for riktig offentliggjøring av informasjon til allmennheten Private plasseringer følger ikke disse reglene og kan bære høyere risiko. Det er derfor økonomisk kunnskapsrike, høyverdige enkeltpersoner og investeringsbanker vanligvis deltar i disse mulighetene. Imidlertid kan investorer ofte tjene noen gode avkastninger gjennom plasseringer I juni 2016 gjennomførte FVCBankcorp, Inc en privat plassering på 25 millioner i samlet hovedbeløp av sin faste-til-beløp rate subor dinated notater som betalte 6 00 renter for de første fem årene. Levering mindre gjør det mer å bruke høyere tidsrammer i Forex Low-Maintenance Trading. Den andre dagen holdt jeg et webinar om trading Forex på store tidsrammer Nedenfor finner du webinar sammen med mye annen informasjon om store tidsrammer trading. High-vedlikehold trading SUCKS Det er alltid stressende, og det gjør folk og meg føler seg ubehagelig, nervøs og rushed. How kan du lære å handle, eller til og med handle komfortabelt, når handel er stressende og diagrammene krever nesten konstant tilsyn. Det er derfor jeg foretrekker en lavt vedlikeholdsmessig tilnærming til handel. Derfor handler jeg store tidsrammer. Hvordan handler Forex Low-Maintenance, mens du fortsatt gjør konsekvent fortjeneste. Før du fortsetter å lese dette artikkelen, og før du forplikter deg til å se på de seks timene med videoene nedenfor, må du stille deg et spørsmål. Hvorfor skal jeg handle med lavt vedlikehold og jeg virkelig vil. Lave vedlikeholdshandel er for folk som ikke vil til eller kan ikke bruke flere timer per dag med å overvåke deres diagrammer. Min handelsstrategi er utformet slik at du kan handle effektivt med så lite som tretti minutter per dags diagramtid. Tretti minutter, hvordan er det mulig. Det er hvor store tidsrammer kommer Når jeg sier store tidsrammer, mener jeg fire timer, seks timer, åtte timer, tolv timer og daglige diagrammer. Med disse tidsrammer kan du dele dagen din opp i to til tre deler. Splitte opp din handelsdag. På fem minutters diagrammer kan handler dannes, utløse og være over i løpet av bare ti minutter. Det betyr at du må overvåke diagrammene dine nesten hele tiden. Og du må skynde deg inn i handelen. På åtte timers diagrammer utfolder handler i sakte bevegelser. Det tar minimum seksten timer for en handel å danne, utløse og slå sitt mål. For deg betyr dette at du kan passe handel rundt livet ditt. Du trenger bare å sjekke diagrammer tre ganger per dag for å fange handler som danner på 8 timers diagram. GBP USD 8 timers pris handling reversering handel ta Kjenn over 24 timer. Kartet over viser en nylig handel med min prishandlingsstrategi på 8-timers GPB USD-diagrammet. Denne handelen kunne ha blitt oppdaget og tatt, selv om du bare sjekket diagramene dine noen få minutter hver 8. time. 00 am Du sjekker diagrammet ditt og du ser en sterk bearish candle overskrift i support.4 00 pm Du sjekker diagrammet ditt og ser indecision forming Du vet at prisen kan reversere, slik at du angir en oppføringsrekkefølge, et stopp og et mål.12 00 am Du sjekker igjen, og du ser et annet indecision-lys har stengt. Du trekker inn oppføringen din ned og justerer stoppet og målet. 8 00 am Du sjekker diagrammet ditt og ditt første mål er truffet eller nesten truffet. Ikke alle handler spiller ut dette bare Men , kan du se det på ingen tid hvor du hastet inn i handelen. Du hadde rundt seksten timer for å planlegge denne handelen. Dette er lavt vedlikeholds Forex trading. Videoen nedenfor er et opptak av mitt siste webinar. I webinaret viser jeg deg flere andre Nylige lavt vedlikeholdseksempler Jeg svarer også på en lo t av spørsmål om min strategi. My pris handling Forex Trading Strategy. Now at du forstår lavt vedlikehold trading, må du lære å handle pris handling i Forex. I mars 2014 holdt jeg tre webinarer i løpet av tre dager I webinars Jeg dekket min prishandlingsstrategi i stor detalj. Pris Action Strategi Lysestake Analyse. Det første trinnet for å lære pris handling i Forex er lysestake analyse. Dette er ingenting som den grunnleggende listen over lysestake mønstre du sikkert har sett på hundrevis av nettsteder. webinar under Jeg lærer deg avanserte lysestakeanalyser. Praktisk handlingsstrategi Støtte og motstandsområder. Det neste trinnet til læringsprishandling er støtte og motstand I webinaret viser jeg deg hvordan jeg identifiserer og plasserer støtte - og motstandsområder. På denne måten kan du vite før når kjøpere og selgere kommer inn i markedet. Nå som du vet hvordan du legger støtte og motstand, gå og plasser dem. Etter at du har gjort det, sammenlign dine områder til min su pport og motstandsområder. Pris Handlingsstrategi Trading Reversals. Det siste trinnet i å lære pris handling er å lære å bruke lysestake analyse og støtte og motstand sammen for å ta reversering handler I webinaret nedenfor viser jeg deg hvordan jeg handler reverseringer. Hva synes du om lavt vedlikehold trading. I håper du likte dette innlegget. Når du er ferdig med innholdet, la en kommentar, og fortell meg hva du synes om dette innlegget. Også, gjerne spør meg om eventuelle spørsmål du har om du trenger avklaring på noe. Jeg vil svare på alle kommentarer. Gi en Svar. Jan 16. juni 2014.Hi Nick, Takk for dette nyttige webinar. Du velger bare små indecision-lys. For eksempel var lyset i dette eksemplet på GBPUSD-handelen bare bare 20 pips langt lavt 6737 og høyt 6757 Vil du ta denne handelen selv om ubesluttsom stearinlys er 50-60 pips lenge Jeg vedlagte bildet ditt og merket et lys som er litt lenge jeg vet at det ikke er et gyldig signal, jeg brukte det som en referanse slik at du vet hva jeg snakker om konge om og hvis du ville ta denne handel med så lenge stearinlys hva stoppe tap og fortjeneste målet ville du bruke. Nick 16 juni 2014.Jeg ville jeg ta det med en lang indecision stearinlys Hvis jeg brukte et lys med så lenge en wick ville jeg sannsynligvis sette min stopp 5-10 pips over motstandsområdet hvis det er kort handel. Å sette stoppet over wicket er alltid å foretrekke. Men du kan ikke alltid gjøre det. Så noen ganger stiller du maksimalt tillatte stopp basert på pengene dine ledelsesplan. Limbo 16. juni 2014.Simple og straight Nick, fra mine søk etter den beste strategien, fungerer dette best for de siste 18 månedene. Jeg miste bare penger til jeg eksperimentere med at du fortsetter å gjøre det gode arbeidet Sør Africa. Nick 16. juni 2014.Hi Limbo, takk mann, glad at min strategi virker bra for deg. JEFF VALENTINE 17. august 2014.Hi Nick har slitt med tidsramme-nyhetsutgivelser nylig hatt et par raske spørsmål hvis det er ok. Other enn ikke-farm lønnslister data som vanligvis betyr ingen tradin g den dagen, kan du fortelle meg hvilke spesifikke Red News-utgivelser du unngår å handle gjennom eller ikke handler gjennom noen av dem. Det virker på de høyere tidsrammehandlerne som du må være klar for hele uken før du handler det bestemte paret og med pressemeldinger som er så hyppige, ser det ut til at det er vanskelig å hindre handel fra trading ganske ofte - derfor spørsmålet. Som et eksempel, var det mandag-handel satt opp identifisert 8 timer daglig, Røde nyheter forkastet i torsdag, slik at handelen lett kunne nå torsdag uten å treffe fortjenestemålet - så unngå handel helt eller handel med å vite røde nyheter på grunn av denne dagen, jeg likte virkelig det siste webinaret ditt om handel med høyere tidsrammer, og det gjorde meg veldig fornuftig, men nyheten er det viktigste punktet for bekymring. Den andre tingen jeg ønsket å spørre var om du kjenner dine opprinnelige handelsideer på nyhetssider som Bloomberg og så ser på prishandlinger for å støtte den ideen eller ser du rent pris på handling gjennom diagramene dine til du finner en gunstig satt opp. Jeg håper jeg har vært klar nok til å forstå min vanskelighet og ser veldig frem til ditt svar Mange mange takk for at du tok deg tid til ditt svar i påvente. Vennligst hils Jeff. Joseph 13. september 2014.Hello Nick, Jeg synes bare du er kjempebra menn Kvaliteten på ting du deler er bare fantastisk Jeg har fulgt deg i noen år nå, og jeg tror det er tid for meg å ta plugg og begynne å handle for ekte, jeg setter pris på tiden og krefter du legg til å utdanne folk her igjen Igjen sier jeg mange mange takk. Edwin 19. september 2014. Takk Nick for en veldig informativ webinar. Query, jeg kjenner nå din inngangsstrategi. Hva er exitstrategien. Dere går ut av hvert motstandsstøttenivå eller bare når ubesluttsom stearinlys danner. John Sturm 7. januar 2015. Takk for webinarene Du forklarte ting tydelig Din strategi er rett fram Jeg tenkte meg en dunce for ikke å se en så enkel måte å se på prishandling igjen. Takk, takk for innsikt i trading price action. Have a good 2015.Paolo 22. mars 2015. Etter å ha sett på alle tre webinarer ventet jeg tålmodig på et sett opp og inngikk handel på to par basert på strategien din med liten modifikasjon for å passe til min stil. Både handel endte opp med å slå målene jeg aldri vil bruke indikator lenger, skjønte jeg bare at grunnen til at jeg alltid mister er fordi jeg stoler på mye og baserer handlingene mine på indikatorer og ikke virkelig tar hensyn til det som virkelig skjer og bestemmer hvem som virkelig er i kontroll. Pris Handling er veien å gå Takk Nick. Sahala 17. april 2015. Etter å ha lest dette, er det så enkelt. Innføring i Forex Hedging. Updated 23. februar 2017.Hedging er rett og slett kommet opp med en måte å beskytte deg mot stort tap Tenk på en Sikre som å få forsikring på din handel. Sikring er en måte å redusere mengden tap du ville pådra deg dersom noe uventet skjedde. Enkelte Forex Hedging. Noen meglere lar deg plassere handler som er direkte sikringer. Direkte sikring er når Du har lov til å sette en handel som kjøper et valutapar, og samtidig kan du sette en handel for å selge det samme paret. Mens nettoresultatet er null mens du har begge handler åpne, kan du tjene mer penger uten å pådra seg ekstra risikerer du å teste markedet akkurat. Veien som en enkel valutasikring beskytter deg er at den tillater deg å handle motsatt retning av din første handel uten å måtte lukke den første handelen. Det kan hevdes at det er mer sanselig å lukke første handel for tap og plassere en ny handel på et bedre sted Dette er en del av handelsdrivendes skjønn. Som handelsmann kan du sikkert lukke din første handel og gå inn i markedet til en bedre pris. Fordelen ved å bruke sikringen er at du kan Hold handel på markedet og tjene penger med en annen handel som gir fortjeneste som markedet beveger seg mot din første posisjon. Når du mistenker at markedet skal reversere og gå tilbake i din første bransjefavør, kan du sette et stopp på sikringen t rade eller bare lukke itplex Hedging. Det er mange metoder for komplekse sikring av forex handler. Mange meglere tillater ikke handelsmenn å ta direkte sikrede posisjoner i samme konto, slik at andre tilnærminger er nødvendige. Multiple Valutapar. En forex-aktør kan lage en Sikre mot en bestemt valuta ved å bruke to forskjellige valutapar. For eksempel kan du gå langt EUR USD og kort USD CHF. I dette tilfellet vil det ikke være eksakt, men du vil sikre deg USD-eksponeringen. Det eneste problemet med sikring på denne måten er Du er utsatt for fluktuasjoner i euro EUR og sveitsiske CHF. Dette betyr at hvis euroen blir en sterk valuta mot alle andre valutaer, kan det være en svingning i EUR USD som ikke er motvirket i USD CHF. Dette er generelt ikke en pålitelig vei til sikring med mindre du bygger en komplisert hekk som tar mange valutapar i betraktning. Forex Options. En forex-opsjon er en avtale om å utføre en utveksling til en bestemt pris i fremtiden. For eksempel, si at du plasserer en lang handel på EUR USD på 1 30 For å beskytte den posisjonen plasserer du et forex-valg på 1 29. Hva betyr dette hvis EUR USD faller til 1 29 innen den angitte tiden for ditt valg, du får utbetalt det alternativet Hvor mye du får betalt, avhenger av markedsforholdene når du kjøper opsjonen og størrelsen på alternativet Hvis EUR USD ikke når den prisen i den angitte tiden, mister du kun kjøpsprisen på opsjonen. Jo lenger unna markedsprisen Alternativet på kjøpstidspunktet, desto større utbetaling vil være hvis prisen er truffet innen den angitte tiden. Grunnlaget for sikring. Hovedårsaken til at du vil bruke sikring på dine handler, er å begrense risikoen. Sikring kan være en større del av handelsplanen din hvis du gjør det nøye. Det bør bare brukes av erfarne forhandlere som forstår markedssvingninger og timing. Spille med sikring uten tilstrekkelig handelsopplevelse kan være en katastrofe for kontoen din. Balansen gir ikke skatt, investering eller finansielle tjenester og råd Informasjonen presenteres uten hensyn til investeringsmålene, risikotoleransen eller økonomiske omstendighetene til en bestemt investor og kan ikke være egnet for alle investorer. Tidligere resultater er ikke en indikasjon på fremtidige resultater. Investering innebærer risiko inkludert eventuell tap av hovedstol. Hvordan Trade Stocks. Trading på aksjemarkedet kan være svært lønnsomt eller smertefullt ulønnsomt Mange profesjonelle handelsfolk kan gjøre noen få hundre til noen få hundre tusen dollar i året, avhengig av traderens kompetanse og handelssystemet som brukes. Du kan gjøre det også for deg bare må vite hvordan denne artikkelen vil vise deg trinnene for å ta for å vinne på aksjemarkedet samtidig som tapene kan håndteres. Metode En av fire vite hvordan man handler aksjer Rediger. Konsider å få megler Den enkleste måten å handle aksjer på er å betale noen ellers å handle aksjer Det finnes en rekke kjente meglere, og du bør ikke ha problemer med å finne noen som kan plassere handler for deg du og gi deg råd. finn et nettsted eller en tjeneste for å handle for å handle aksjer for folk som er spesielt fast bestemt på å gjøre det alene, er det en rekke nettsteder som vil tillate deg å handle online fungerer som din egen megler vil gi deg en større mengde kontroll, og du vil spare deg for litt penger. E Trade, Fidelity og TD Ameritrade er noen av de mest populære nettstedene du kan bruke. Vær oppmerksom på tjenestene som tilbys av noen av disse selskapene. Noen tilbyr ekstra råd, veiledninger, debet kort, boliglån og andre fordeler Veie fordelene ved hver tjeneste og avgjør hva som passer best for deg. Bruk markedsordrer Når du handler aksjer, kan du kjøpe eller selge aksjer med en markedsordre. Dette betyr at det vil bli omsatt til beste tilgjengelige pris på det tidspunktet Det er imidlertid viktig å huske at det tar litt tid før et salg går gjennom, og hvis markedet endres veldig raskt, kan du få en helt annen pris enn den du opprinnelig så 1.bruke stopp markedet o rders Også kalt en stop-loss rekkefølge, dette ligner på en markedsordre bortsett fra at aksjen vil bli solgt når den når en bestemt pris. Dette brukes ofte for å unngå tap på et fallende marked. 2. Bruk bakstopp Disse kan brukes å sette en øvre eller nedre grense hvor en aksje kan kjøpes eller selges I stedet for en fast pris er det en fluidpris som er bestemt som en prosentandel av dagens pris. Det er et ekstremt nyttig verktøy som kan beskytte deg mot stort marked svinger 3. Bruk grenseordrer Et annet alternativ som er tilgjengelig for deg, er å plassere grenseordrer. Disse oppretter et visst prisvindu utenfor hvilket lageret ditt vil bli kjøpt eller solgt. Dette kan hjelpe deg med å få gode priser Det er ofte en spesiell provisjon på denne typen ordre 4. Bruk begrensningsordrer Dette er en grenseordre som utføres når en spesifisert stopppris er nådd Dette gir enda mer kontroll, men som med begrensningsordrer, tar du sjansen for at aksjen din egentlig ikke kan selge. Lag dine penger mellom handler Mange br okerage firmaer tilbyr kontoer som kan lagre pengene dine mellom handler og betale deg en liten mengde interesse i mellomtiden Dette er veldig nyttig og bør være innarbeidet i dine planer hvis du bruker en online tjeneste. Metode to av fire trading aksjer effektivt redigere. Hold nok penger på kontoen. Sørg for at du har minimumsbeløpet som kreves for å starte og opprettholde en konto. E Trade krever for eksempel bare 500 for å åpne en konto. Forbundsregler krever at du har minst halvparten av prisen på aksjen du kjøper på kontoen din, og at egenkapitalandelen din er ikke mindre enn en fjerdedel av dine totale investeringer. Pass på at du ser på et nåværende tilbud. Husk at markedet endres raskt, og sitatet du ser på, kan ikke være oppe - til-minutt Finn en tjeneste som lar deg se på realtidspriser, slik at du får den beste avtalen mulig. Les stockbord og anførselstegn Lagerbord er en fin måte å evaluere aksjer på, men de kan være forskjellige vanskelig å lese Du må lære å tolke dem og hvilke tall som er viktigst, slik at du kan sette prioriteringer og ta de beste avgjørelsene. 5.Know når du skal kjøpe og selge Den konvensjonelle visdommen er å kjøpe når aksjer er på en lav pris og selge dem til en høy pris senere Dette er bra i teorien, men det er vanskelig å sette i bruk Det er ingen måte å vite hvordan en aksje vil bevege seg i fremtiden I stedet se etter aksjer med stor fart. Ideen om selvfølgelig, er å prøve å kjøpe i begynnelsen av en oppgang og selge før en stor nedgang Enklere sagt enn gjort. Har en god spørpris, og gjør en god budpris Hvis du har urimelige forventninger, vil du ha svært vanskelig tid å kjøpe og selge aksjene dine Spør bare hva som er rimelig å spørre og ikke forvent noe godt over eller under markedsverdi. Ikke se bare på en aksjekurs. Vurder hele firmaet. Se på fortjeneste og ytelse. En aksje kan virke dyr, men hvis Selskapet fortsetter å bli større og større gir fortjeneste, aksjen kan faktisk være billig 6.Start med blue chip-aksjer Blue chips er aksjer fra selskaper som har en utmerket ytelsesrekord, og deres aksjer er kjent for å fungere bra. Disse er gode aksjer til å begynne med hvis du bare lærer Common Eksempler er IBM, Johnson og Johnson, og Procter og Gamble. Ikke bli for emosjonell. Du har kanskje sett filmer som viser aksjehandlere som stiger til overdådige rikdommer med litt beslutsomhet og smarts. Problemet er at investering også krever en viss grad av flaks. Don t bli fanget i romantikken av fiksjon ved å tro at det første oppstartsselskapet du investerer i, vil bli den neste Microsoft Ta gode beslutninger og ta trygge alternativer hvis du vil lykkes i det lange løp. Frivillig svindel Det er mange mennesker i hverdagen og på Internett som vil elske å selge deg dårlige aksjer. Bruk dommen din dersom noe høres for godt ut til å være sant, er det sannsynligvis Lag sikker spill, i stedet for å bli fanget i noen få rike rask sc heme. Method tre av fire kjenner til markedet rediger. Do din forskning Les alt du kan Aldri slutte å lære om markedet Du kan til og med øve med virtuelle penger før du faktisk investerer Når du har begynt å investere, må du holde tritt med markedsutviklingen og forskning i bransjene du investerer Se nøye på konkurrentene dine Dette kan føles som å være i skolen hele tiden, så tenk to ganger om aksjehandel hvis du ikke er villig til å holde øye med markedet. Les selskapets årlige rapporter så vel som den de fil med SEC Dette vil gi deg viktig informasjon om hvor selskapet kan gå, og hint på mulige problemer i horisonten. Les pålitelige kilder til investeringsinformasjon som Standard og Poor s rapporter, Wall Street Journal, Bloomberg eller Forbes. Ta deg tid til å bli kjent med markedet. Du vil ta litt tid og bare se på markedet og lære hvordan det fungerer. Se etter hvert som aksjer stiger og faller, og følg så rt av ting som fremkaller markedsreaksjoner Når du føler at du forstår hvordan markedet fungerer, kan du få føttene våte. Ta en kikk på bedrifter før du investerer i dem. Fullfør etterforskningen av deres økonomi og sørg for at de blir hva de skal være å se etter problemer Hvis det er et snev av problemer, ser du alvorlig på nytt. Du må se på deres inntjening, salg, gjeld og egenkapital Salg, inntjening og egenkapital skal gå opp over tid Gjeld skal gå ned. Du vil også Ønsker å se på deres pris-inntjeningsgrad, pris-til-salgs-forhold, avkastning på egenkapital, inntjening og forhold av total gjeld til totale eiendeler. Dette vil gi deg en enda dypere følelse for et selskap enn bare å se på inntjening og gjeld. Tenk på produktet Sikker investering er i de tingene som folk trenger og vil fortsette å trenge, for eksempel olje, mat, medisin og visse teknologier. Hold langsiktig ytelse i tankene Den sikrere måten å tjene penger på å investere er å vinne det sakte over tid aksjer Spesielt når du først begynner å handle, og du prøver å forstå markedet, ser du etter selskaper som har en lang, stabil historie som ikke viser noe tegn på faltering. Metoden Fire of Four får virkelig god redigering. Overvei å bruke analyse Lær hvordan du bruker teknisk analyse effektivt og lønnsomt Dette er rett og slett å bruke forrige pris handling for å forutse fremtidige resultater. For eksempel, hvis en aksje har gått opp de siste seks månedene, kan du anta at den fortsetter å gå opp med mindre diagrammet handlingen forteller deg ellers Tekniske handelsfolk handler om hva de ser, ikke hva de føler vil skje neste. Arroganse dreper Søk vegggammel nybegynner for mer informasjon om teknisk analyse. Finn at teknisk analyse er forskjellig fra grunnleggende analyse som er en annen lagerplukkefilosofi. Selv om begge filosofier har sine påkjenne fordeler, og det har heller ikke vært historisk vist å overgå bare å holde pengene dine låst opp i lyden. Støtte og motstand Støtte og motstand betraktes som kritiske indikatorer for prisoppfølging, boder eller reverseringer. Disse er visuelle kartede topper og underlag av en aksje. For eksempel, si at en aksjehandel mellom 55 og 65 Neste gang aksjen handles med 55 støtte, vil du forvente at det går tilbake til 65 motstand, og omvendt. Hvis denne aksjen går opp til rundt 68, langt utover motstanden på 65, vil du ikke lenger forvente at den skal gå til den gamle støtten på 55 I stedet for at du forventer at 65 skal være den nye støtten, og for aksjen skal gå til nye høyder. Det motsatte ville være sant hvis aksjen brøt under 55. Bære i samsvar med dine regler for handel Dette er avgjørende for lønnsomheten Du må ha systemregler, regler for ditt handelsspill som du må følge Disse reglene forteller deg når du skal komme inn og når du skal komme deg ut Følg disse reglene strengt selv om det betyr å ta et tap nå og da For eksempel, hvis du har en regel til limi t tap til 10, og aksjen taper 10, du selger Don t argumenterer med markedet. Ikke føler deg forpliktet til å handle hver dag. Hvis du ikke føler deg trygg, gjør en handel, vent og se. Praksis og lær mer Finn et lager å investere spill som bruker falske penger Ta en klasse på emnet Gjør hva du trenger å gjøre for å bli komfortabel med å analysere økonomiske situasjoner, ta beslutninger og gå gjennom bevegelsene. Les alle bøkene om handel du kan Over 95 av handelsmenn følger taperne som de leser foreldede bøker av gamle skolesystemer og indikatorer på dagen uten å vite at alt dette foreldede ting brukes av store penger til å drepe den lille fyren. Finn det siste arbeidet fra de mest suksessfulle handelsmennene for å lære fra. Start små Start små og øk Din handelsstørrelse som du får i kunnskap og selvtillit Ikke tøys med tap i begynnelsen Til slutt kan du også bli en vinner, en konsekvent lønnsom vinneren, ikke alene denne gangen, men med ytre støtte og veiledning, aktivt tr ading med vinnere og din egen personlige og profesjonelle coach. Invest for det lange løp Det er ikke sexy, men det burde få deg penger. Å holde aksjene dine investert på lang sikt, vil gi deg mye mer penger enn kortvarig handel for en rekke av grunner 7 8 9 Mekleravgifter, markedsdempninger og økninger og den generelle oppadgående trenden i markedet bidrar alle til å gjøre pasientinvestoren til en rik investor. Du vil ofte høre vilkårene tyr og bjørn Bull betyr et økende marked, mens bjørn betyr et fallende marked Hvis du har problemer med å huske hva som er som bare husk at du kanskje kan ta en tyr ved hornene, men hvis du ser en bjørn, bør du bare løpe som helvete. Det primære markedet er hvor nye aksjer handles Det sekundære markedet er hvor tidligere eksisterende og tidligere handlede aksjer handles. De fleste gjennomsnittlige personer handler i annenhåndsmarkedet, da primærmarkedet kan være høyere risiko. Finn noen markeder for å spesialisere seg i og utdanne deg selv om disse markedene. Lær om de siste utviklingene og prøve å gjette trender. Don t handle på gjetningene dine, inntil du har demonstrert et talent for å lage gode. Leser suksesshistorier. Klar, kortfattet informasjon Nyttige tips som gjør at du tar bevisste skritt - Jonathan Galvez, 6 dager siden. Det utdannet meg til å handle bedre med mindre handler hvor jeg forhåpentligvis kan gjøre eller miste penger over en periode, i motsetning til å miste hele mitt livsparat når jeg handler stort med risikofylte aksjer som har stor pris svinger mer - Anonym, 7 måneder siden. Takk, wikiHow, for de svært nyttige tipsene. De gir deg en ny tanke på hva du bør gjøre - Louai Dias, 11 måneder siden. Bare det jeg trenger å vite om handel med aksjer Mange takk - Rudy Daniel, 8 måneder siden. Jeg likte å få veldig bra segment Meget øyeåpning - Anonym, 6 måneder siden. Jeg er en nybegynner i aksjemarkedet og ønsker å hoppe høyt - George Ngugi, 3 måneder siden. Veldig hjelpsom for meg Takk, mye, wikiHow - Rudy Daniel, 8 måneder siden. Jeg fikk det jeg trengte ut av artikkelen - Anonym, 2 måneder siden. Veldig nyttig for en nybegynner som meg - Anonym, 8 måneder siden. Interessant og informativ gjennomgang - Carol M 11 måneder siden.

Comments

Popular posts from this blog

Forex Trading Metatrader Indikatorer Av Og Ekspert Rådgivere Opplæringen

Binære Options Pro Signaler Ytelse Mat

Differanse Mellom Moving Average Og Vektet Gjennomsnitt